joi, 2 iulie 2015

Proprietarii Travel Channel au devenit acționari majoritari la TVN, companie media de top a Poloniei

Scripps Networks Interactive a finalizat achiziționarea de la ITI și Canal + Group a unui procent de 52,7% din acțiunile TVN, companie media multi-platformă de top în audiențele din Polonia, pentru suma de 584 milioane euro. Scripps Networks Interactive își va asuma de asemenea și datoria de 856 milioane euro a TVN.

"Achiziția TVN marchează un important pas înainte în strategia de expansiune internațională a Scripps Networks Interactive și ne oferă o poziție de lider într-una dintre cele mai importante piețe media din Europa Centrala", a declarat Kenneth W. Lowe, președinte și director executiv al Scripps Networks Interactive.

Acordul reprezintă un pas important în dezvoltarea ulterioară a TVN în Polonia și în regiune, reprezentanții companiei declarând în acest sens: "Cu sprijinul strategic al noului proprietar, suntem acum într-o poziție ideală pentru a consolida portofoliul nostru de programare premium, precum și pentru a ne extinde național și internațional, pe multiple platforme media digitale. Așteptăm cu nerăbdare să beneficiem reciproc de cooperarea cu noul nostru acționar majoritar", au declarat reprezentații TVN.

În conformitate cu legislația poloneză, Scripps Networks Interactive va trebui sa lanseze o ofertă publică pentru a crește cota de acțiuni deținute la TVN la 66%, în termen de trei luni de la achiziția inițială. Scripps Networks Interactive anunțase anterior intenția de a achiziționa compania TVN în proporție de 100%, urmând ulterior să o listeze la Bursa din Varșovia.

Trei directori executivi ai Scripps Networks Interactive au fost numiți în consiliul de supraveghere TVN, una dintre cele mai importante companii de media din Polonia, cu un portofoliu de canale gratuite sau cu plată, inclusiv TVN, TVN 7, TVN Style, TTV, TVN Turbo sau canalul de știri lider din Polonia , TVN24, dar și canalul de știri din afaceri TVN24 Biznes. Aceste televiziuni au permis companiei TVN sa atragă anul trecut o cota de audienta de 22% din piața poloneză. De asemenea, subsidiara TVN Media, agenția de publicitate media lider din Polonia, a avut anul trecut o cota de 33% din piața veniturilor din publicitate, asigurând de asemenea publicitate și pentru o serie de alte televiziuni comerciale din Polonia.

Achiziția reprezintă cea mai recenta etapă din planul de expansiune în Europa a Scripps Networks Interactive. În 2011, compania a finalizat un parteneriat joint-venture cu BBC Worldwide din Marea Britanie, pentru un portofoliu de 10 canale de divertisment și stil de viata. În plus, divizia internațională Scripps Networks distribuie mărcile Travel Channel, Food Network, Fine Living, DIY Network, HGTV, Cooking Channel și Asian Food Channel, ajungând la peste 200 de milioane de abonați cumulați în aproape 180 de țări și teritorii din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, Asia Pacific, America Latină și Caraibe.


Niciun comentariu despre subiectul „Proprietarii Travel Channel au devenit acționari majoritari la TVN, companie media de top a Poloniei”:

Trimiteți un comentariu

☑ Comentariile conforme cu regulile comunității vor fi aprobate în maxim 10 ore.

Top 5 articole în ultimele 7 zile